Torsdagmorgon

Vilken vecka det varit hittills!! Fullt program från morgon till kväll. Detta kallas höstlov för mig.. Alltid när jag får vara ledig och bara ta det lugnt så plötsligt har jag en fullbokad vecka med allt från att träffa vänner, göra ärenden, få håret fixat, teaterbesök, de dagliga promenaderna med hunden, spontana upptåg.. Listan kan göras lång. Jag trodde egentligen att det var onsdag idag, men tji fik den stressade. REDAN TORSDAG. 
 
Idag ska jag försöka vara lugnare och ska bara göra några små ärenden. Ikväll får jag åka till min fina kusin som har klippt mitt hår sedan jag var 9 år gammal. Idag blir det bara toppning. Hade tänkt jag skulle klara av att inte röra håret förrän jag har varit till Gran Canaria, men näj.. Ni vet när topparna börjar ta ihop där nere när man borstar håret? Det värsta som finns! :D 
 
 
Någon vecka gammal bild. Men vi strövar runt här tillsammans idag också. 
 
 

Kommentera här: